
Epoch Times: Právník Tuckera Carlsona
sdělil, že Tuckera nikdo neumlčí!
- CZ24 News | 9. května 2023

USA: Známý advokát, který zastupuje Tuckera Carlsona, prohlásil, že jeho klient se
nenechá umlčet. Jeho sdělení přichází v době, kdy se objevily spekulativní anonymní zprávy
o Carlsonově budoucnosti.

V prohlášení pro Axios hollywoodský právník Bryan Freedman uvedl, že „myšlenka, že se někdo
chystá Tuckera umlčet a zabránit mu mluvit k jeho publiku, je více než absurdní“. Deník Epoch
Times se obrátil na jeho kancelář s žádostí o komentář.

Freedmanův komentář byl sice stručný, ale zdá se, že jde o první reakci na zprávy, podle nichž Fox
News Carlsona ve skutečnosti nevyhodila a stále s ním má uzavřenou smlouvu. Carlson se k této
záležitosti veřejně nevyjádřil a mluvčí Fox News minulý týden tyto zprávy nekomentoval.

Když jsme Fox News v neděli požádali o komentář, jeho zástupce odkázal deník The Epoch Times na
původní tiskové prohlášení, v němž oznámil Carlsonův odchod.

Carlson několik dní po odchodu z Fox News zveřejnil na Twitteru krátké video, v němž uvedl, že
mediální společnosti se „aktivně spolčují, aby smetly pod stůl“ témata, která neprospívají korporacím
nebo elitním členům společnosti. Rovněž pranýřoval stav amerického mediálního prostředí a tvrdil,
že jen málo stanic se zaměřuje na témata, na kterých lidem skutečně záleží, a místo toho volí
reportáže a debaty, které mají omezený dopad.

Protože o jeho odchodu bylo zveřejněno jen málo podrobností, objevila se řada teorií. Levicová
nezisková organizace Media Matters for America zároveň zveřejnila materiál, který nazvala
„FOXLEAKS“ a který ukazuje Carlsonovy zákulisní výroky.

Fox News v této souvislosti zaslal Media Matters dopis, v němž konstatuje, že záběry Carlsona jsou
„důvěrným duševním vlastnictvím“ Foxu a že „Fox nedal souhlas k jejich šíření nebo zveřejnění“.
V dopise se uvádí, že záběry byly „získány nezákonně“.

Není jasné, jak Media Matters záběry získala.

Zmíněná zpráva Axiosu se kromě výroku právníka odvolávala i na známé Carlsona, dle kterých se
Tucker snaží začít pracovat pro jinou pravicovou mediální společnost či „založit vlastní mediální
impérium“.

Dle Axiosu měl Carlson hovořil o budoucí spolupráci i s generálním ředitelem Twitteru Elonem
Muskem. Nebyly však uvedeny žádné podrobnosti a Axios svůj zdroj neuvedl.

Bývalá moderátorka Fox News Megyn Kellyová po Carlsonově odchodu kritizovala televizi a napsala:
„Moji diváci jim říkají #Foxweiser“. Narážela tím na odpor proti značce Bud Light poté, co navázala
spolupráci s transgenderovým influencerem, což v posledních týdnech způsobilo propad prodeje piva
Bud light.

Nadnesla také možnost, že nahrávku do Media Matters vypustil sám její předchozí zaměstnavatel.
Mluvčí společnosti Fox ve vyjádření pro The Epoch Times toto tvrzení popřel.

https://cz24.news/epoch-times-pravnik-tuckera-carlsona-sdelil-ze-tuckera-nikdo-neumlci/
https://cz24.news/epoch-times-pravnik-tuckera-carlsona-sdelil-ze-tuckera-nikdo-neumlci/
https://www.axios.com/2023/05/07/fox-news-tucker-carlson
https://www.theepochtimes.com/fox-sends-cease-and-desist-letter-to-media-matters-over-publicizing-leaked-tucker-carlson-footage_5245168.html


Průzkum veřejného mínění ukázal, že Carlson by mohl mít velké publikum, kdyby spustil vlastní
pořad. Průzkum společnosti Redfield & Wilton Strategies s 1 500 americkými voliči ukázal, že 36 %
Američanů by „pravděpodobně“ nebo „s velkou pravděpodobností“ sledovalo pořad moderovaný
Carlsonem.

 

AUTOR: Jack Phillips

ZDROJ

Překlad:   Juraj Skovajsa/epochtimesCz

https://www.newsweek.com/tucker-carlson-could-take-third-his-fox-news-viewers-1798024
http://www.theepochtimes.com/tucker-carlsons-lawyer-responds-says-nobody-going-to-silence-tucker_5248060.html

